BH: Strength Beginner

Jelikož dnes máme výjimečné ředitelské volno, z důvodu havárie vodovodního potrubí (či čeho :D), rozhodla jsem se, že toho náležitě využiji a "dám si do těla". :D Výsledkem si nejsem až tak jistá, ale to je teď vedlejší. :D Nejdříve jsem začala s Body Rev Rardio Conditioning taky od Boba, ale panebože, to má 60 minut, to po mně nechtějte. :D Tak jsem po 25 minutách zvolila jiný, kratší trénink. :D A tím je právě Stength Beginner. 


Tento trénink trvá 20 minut, z toho jsou 4 minuty warm up a 1 coold down, takže vlastně plně cvičíte jen 15 minut.
Jak už název napovídá, cvičení je určeno pro začátečníky. Pokud jste ve světě fitness noví a nevíte, do čeho se pustit, tento trénink vám můžu doporučit. Není extra náročný, ale pokud není vaše tělo na cvičení zvyklé, věřte, že to ucítíte. :D
Ke cvičení budete potřebovat činky, já bych zvolila 1,5kg-3kg. Je možné použít i PETky naplněné vodou, ale z toho jsem měla vždycky křeče v dlaních. 


20 minut je opravdu chvilička, ale pokud se rozhodnete místo sezení u počítače raději věnovat tento čas pohybu, může to znamenat velký krok kupředu. Hlavní je, dát do toho vše - tady nemůžete jet na půl plynu. Nezapomeňte, děláte to pro sebe!

Bob je sympaťák a věřím, že cvičení s ním vám uteče cobydup. :)

Workout je volně k nalezení na YT. Pokud se do něj pustíte, uvítám komentáře s názory. :)

2 komentáře:

  1. Popravdě jsem Killer Buns and Tights cvičila prvně až dneska (a že toho mám od Jill sjeto hodně), takže uvidíme zítra - předpokládám, že nic moc bolet nebude, ale v průběhu cvičení jsem dostala zabrat :))
    Nápodobně, tak do toho jdeme spolu :) A těším se na nějakou tvou výzvu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jestli někdo hledáte fitko kam chodit cvičit, nebo někoho do party, tak zkuste sportcentral. Jsou tam i trenéři http://www.sportcentral.cz/

    OdpovědětVymazat