Dnešní workout se Zuzkou Light - ZWOW 65

Dnes jsem si podruhé zacvičila se Zuzkou Light - tentokrát ZWOW 65 - Best Bodyweight Butt Real Time Workout. Cvičení trvá cca 25 minut.

Po těch 25 minutách ze mě docela slušně lilo, ale workout podle mě nebyl nijak zvlášť náročný.
Jen mi bude ještě dlouho trvat, než se naučím provádět one leg squat bez židle - bez té bych se z toho dřepu nezvedla. :D Ještě při one leg lunge & dead lift jsem měla trošku problém s udržením rovnováhy, ale jinak si myslím, že jsem to docela zvládla! :D
Takže pokud hledáte workout na zaměřený na zadeček, doporučuji ZWOW 65. :)
Jinak Zuzce to seklo, ostatně jako vždy. :D
Kromě Zuzky jsem si dala 75 dřepů a 15!! kliků. :D Jo, zlepšuju se! :D

ZWOW 65 - Best Bodyweight Butt Real Time Workout - Breakdown
V tomto videu Zuzka vysvětluje a předvádí správné provedení cviků



A tady je samotné ZWOW 65. :)






2 komentáře: