Today's workout: ZCUT 05



Dnes jsem mrtvá. :D Totálně mě bolí chodidla, z toho jak jsem celý odpoledne stála... Zase jsme uklízeli v novém bytě... A od 11 do 6 jsem pořádně nejedla. :'(
Cvičila jsem až o půl 8, což je i na mě docela pozdě. :D To mi v paneláku asi neprojde, když při cvičení dupu jak slon... a dnes jsem dupala obzvlášť. :D
Dnes jsem si zacvičila ZCUT č. 5 a bylo to poprvé, kdy jsem Zuzku stopla a jela si podle svého... docela mě rozčilovala. :D Tudíš nevím, jak dlouho mi to trvalo, ale to nějak neřeším... třeba si to příště stopnu. :D
Místo broad jump burpees jsem cvičila... jak to nazvat... 180° walking plank burpee? :D Neukamenujte mě za ten název, prostě jsem místo kliku udělala walking plank. :D
Jinak kliků jsem dnes dala s obtížemi 15.. ach jo. ://
A mám dilema - strašně moc si chci koupit časopis Muscle & Fitness, mám na něj akorát přesně peníze... ale zároveň se mi nechce utrácet... další ach jo. :( :D
Tak snad to dilema během zítřka vyřeším... asi ty peníze utratím za nějaký dárek pro dědu mého přítele, v neděli má oslavu narozenin. :D A počkám, až mi ten časopis někdo koupí.. třeba se i dočkám. :D
Tak se zatím mějte, 

Lum

0 komentářů: