ZCUT 04 - TABATA workout


Už jste slyšeli o tabatě? Věřím, že spousta vás už ano, ale určitě se najdou i tací, kteří neví, co si pod tímto slovem mají představit. Tabata, cvičení "vynalezené" Dr. Izumi Tabatou, je kombinací aerobního a silového tréninku. V osmi kolech se střídá 20s cvičení jednoho cviku s maximálním nasazením a 10s odpočinku.
Cviky si můžete vybrat podle svého - dobré jsou ty, při kterých se zapojí více svalových skupin.
Tak, a tabatu jsem si dnes zacvičila se Zuzkou. Musím říct, že jsem čekala, že po tom budu víc vyflusnutá, ale byl to takový "pohodový" workout. :D Jistě, bolel mě celý člověk, ale rychle to uběhlo.
Musela jsem si cvičení trochu pozměnit - ze včerejška mě pořád bolí to rameno, a když jsem zjistila, že nezvládnu ani kliky v dámském provedení, začala jsem dělat cvik, na který jsem si vzpoměla první - totiž scissors. :D Ráno jsem zkoušela dělat kliky, dala jsem jich jen 10 a to s velkou námahou... no, nebudu pokoušet své zdraví a kliky odložím do doby, kdy se mi to rameno srovná.

Jinak pokud nevíte, co si dnes (nebo spíš zítra :D) zacvičíte, můžete zkusit tabatu - toto cvičení je účinné, zábavné a zabere jen 4 minuty! :)

Lumina


0 komentářů: